#Tutaj2018 prowadzę biznes
27.12.2018
Podsumowanie roku 2018 na Stadionie Energa Gdańsk

Upłynął kolejny rok na Stadionie Energa Gdańsk. To właśnie #Tutaj w ciągu ostatnich 12 miesięcy miały miejsce piłkarskie emocje, świetna zabawa i wydarzenia edukacyjne. Nie zabrakło też spotkań oraz eventów biznesowych. Zapraszamy do zapoznania się z podsumowaniem naszej rocznej działalności w tym obszarze.

Centrum Konferencyjno – Biznesowe Stadionu Energa Gdańsk to idealna przestrzeń do organizacji m.in. spotkań firmowych, warsztatów oraz bankietów. Wyjątkowa lokalizacja obiektu, bogaty wybór sal o zróżnicowanej powierzchni, atrakcyjny widok na murawę i trybuny oraz nowoczesne wyposażenie techniczne tworzą najwyższy standard. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane, posiadają dostęp do wi-fi, a ponadto mogą zostać dowolnie zaaranżowane i dostosowane do potrzeb  klientów.

W minionym roku na bursztynowym stadionie odbyło się w sumie 288 konferencji i spotkań biznesowych. Gościliśmy m.in. delegację UEFA, której międzynarodowy zespół oceniał infrastrukturę techniczną i zaplecze sportowo-logistyczne obiektu (https://bit.ly/2Uswu7k).

W październiku miała miejsce konferencja Ambasady Królestwa Niderlandów w Polsce. W tym samym miesiącu odbyły się również spotkania z użytkownikami Comarch ERP XL (https://bit.ly/2OfJQUc) oraz konferencja „Letnica 3.0”, podczas której o prężnym rozwoju i przyszłości gdańskiej dzielnicy mówili m.in. Prezydent Paweł Adamowicz oraz Prezes Andrzej Bojanowski (https://bit.ly/2SYLzw7). W okresie świątecznym organizowaliśmy wigilie i inne eventy firmowe, które – jak co roku – cieszyły się dużym zainteresowaniem lokalnych przedsiębiorców (https://bit.ly/2PSWm98).

Jesienią na Stadionie zamontowana została nowa powierzchnia reklamowa w postaci instalacji ledowej o długości prawie 200 metrów (https://bit.ly/2zPyvlU).  Na 1 metrze kwadratowym rozbłysło aż 10 tys. diod RGB, rozstawionych co 10 mm. Technologia ta pozwala na odtwarzanie w kolorze zarówno plansz, jak i animacji. Całość znacznie zwiększyła możliwości zarobkowe zarówno operatora obiektu, jak i Lechii Gdańsk, która dysponuje instalacją podczas meczów ligowych.

W minionym roku w szeregach najemców lóż powitaliśmy nowych partnerów marketingowych: Coca-Cola Sp. z o.o., SUEZ Polska Sp. z o.o., POLEKO Sp. z o.o. oraz BUDIMEX SA (https://bit.ly/2OoMGHm). Przypomnijmy, że stadionowe loże VIP są doskonałą przestrzenią do rozwijania relacji biznesowych (https://bit.ly/2EFpO14). Dysponujemy 37 takimi pomieszczeniami, z czego stale wynajętych jest 33, jedno wyłączone ze sprzedaży, jedno w trakcie negocjacji umowy, a dwa pozostałe funkcjonują w ramach sprzedaży krótkoterminowej.

Na Stadionie znajduje się również 21 wynajmowanych przestrzeni biurowych na trzech poziomach. Część jest stale użytkowana przez firmy pracujące na obiekcie, czego świetnym przykładem jest Lechia Gdańsk. Ze względu na wyjątkową lokalizację z widokiem na murawę oraz duże możliwości aranżacyjne ze stadionowych biur można korzystać na wiele sposobów. W grudniu jedno z nich zostało zaadaptowane na studio telewizyjne Canal+, skąd relacjonowano na żywo przebieg meczu z Legią Warszawa.

Co więcej, Stadion dysponuje powierzchniami magazynowymi o zróżnicowanym metrażu. Stale wynajmowane jest 18 z nich. Największe znajdują się pod trybuną zieloną i są użytkowane przez Międzynarodowe Targi Gdańskie. Z pozostałych korzystają firmy pracujące na obiekcie w ramach realizacji bieżących potrzeb.

4584