Relacja z B2Run
13.06.2018
Dnia 12 czerwca na Stadionie Energa Gdańsk odbyła się pierwsza polska edycja biegu B2Run - międzynarodowego projektu odpowiadającego na nowy światowy trend: employer branding. Wspólne uprawianie sportu to nowy sposób na budowanie więzi i jednocześnie forma docenienia pracowników przez pracodawców. Na bieg w Gdańsku zapisało się prawie 300 osób.

Pierwszy zawodnik wbiegli na metę po 18 minutach i 16 sekundach wyścigu. W biegu udział wzięli przedstawiciele firm zlokalizowanych w Trójmieście.

Meta biegu miała miejsce wewnątrz Stadionu Energa Gdańsk. Publiczność z trybun kibicowała zawodnikom, którzy tuż po przekroczeniu mety odbierali medale oraz owoce i napoje na posilenie się po wysiłku. 

Dystans biegu wyniósł 5,2 km i obejmował dwa podbiegi. Ostatni odcinek trasy zawodnicy pokonywali po obrzeżach murawy. 

Po zakończeniu meczu zawodnicy udali się do strefy odpoczynku, gdzie na dużym telebimie mogli wspólnie kibicować Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej w meczu z Litwą.

Cykl B2Run powstał w Niemczech. Pomysłodawcy dostrzegli, że sukcesy w sporcie i biznesie opierają się na podobnych wartościach. Jednak zawsze w centrum sukcesu stoi człowiek lub zespół ludzi. To właśnie ludzki potencjał jest najcenniejszy i należy o niego dbać. Autorska formuła B2Run daje pracodawcom możliwość działań w ramach employer branding, czyli budowania wizerunku firmy przyjaznej pracownikom.

Formuła B2Run jest prosta. Pracownicy firmy spotykają się w dniu roboczym, aby w drużynie pokonać dystans ok 5-6 kilometrów. Drużyna ma dowolną liczebność i złożona jest z osób, które na co dzień pracują ze sobą. Meta biegu znajduje się w wyjątkowym miejscu – na lokalnym obiekcie sportowym, będącym wizytówką miasta-gospodarza biegu. Daje to uczestnikom niepowtarzalną okazję doświadczenia emocji, które towarzyszą profesjonalnym sportowcom. Po biegu finiszerzy integrują się z koleżankami i kolegami. Spotkanie jest także okazją do networkingu.