Nowa reklamówka Coca-Coli powstała na PGE ARENIE Gdańsk

Na PGE ARENA powstaje wiele filmów - nic dziwnego, przecież to najpiękniejszy stadion w Polsce!

Jedna z najbardziej znanych marek na świecie nakręciła swoją nową reklamówkę na PGE ARENIE. Właśnie w Gdańsku powstał film promujący Copa Coca-Cola 2015, międzynarodowy turniej piłkarski dla młodzieży.

Akcja, która właśnie się rozpoczyna, będzie promowana na całym świecie. W Copa Coca-Cola biorą udział nastolatki z ponad 60 krajów. Turniej promuje aktywny styl życia i uniwersalne wartości, takie jak przyjaźń, szacunek i działanie zespołowe. Jak mówi o swej akcji organizator, jest ona dla młodych ludzi okazją, by spełnić marzenia o piłce nożnej, zdobyć nowych przyjaciół i dowiedzieć się, jak to jest być częścią drużyny. Bez względu na pochodzenie uczestników wszystkich jednoczy radość, jaką daje futbol.

Ekipa filmowa pracowała na PGE ARENIE przez pięć dni, w grudniu ubiegłego roku. Na terenie stadionu wybudowano filmową scenografię przedstawiającą realistyczne pokoje nastolatków, ambasadorów Copa Coca-Cola, które widać w pierwszej części reklamówki. Znalazły się w nich osobiste przedmioty i rekwizyty ilustrujące pochodzenie uczestników. Ambasadorką turnieju jest między innymi dziewczynka z Polski, Kamila Komisarczyk. Obok niej widać siedmioro nastolatków z USA, Południowej Afryki, Egiptu, Tajlandii, Wenezueli i Grecji. W kulminacyjnej scenie filmu cała grupa wbiega na płytę boiska imponującego stadionu. Kolejne ujęcia PGE ARENY będzie można zobaczyć w następnych filmach, jakie będą towarzyszyć promocji Copa Coca-Cola 2015. 

– Jak widać, nasz stadion cieszy się już międzynarodową renomą. Jego piękno architektoniczne oraz skojarzenia, jakie z sobą niesie, przyciąga tak silne marki, jak Coca-Cola, które właśnie u nas chcą kreować własny przekaz marketingowy – mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki ARENA GDAŃSK OPERATOR. – Cieszy nas to tym bardziej, że jest on spójny z kierunkiem, w jakim sami rozwijamy PGE ARENĘ, miejsce sportowej rywalizacji, spotkań z nowymi ludźmi, wyjątkowych przeżyć i rozrywki – dodaje.

Nowa reklamówka Coca-Coli to już kolejny epizod telewizyjnej kariery, jaką robi PHE ARENA Gdańsk. Przed dwoma tygodniami widzowie Telewizji TVN mogli obejrzeć specjalne odcinki programu „Ugotowani”, w których uczestnicy odwiedzili stadion, gdzie przejechali się kolejką tyrolską, rozpiętą pomiędzy trybunami, i bawili się w parku rozrywki FUN ARENA. W ubiegłym roku stadion pokazano również w serialu TVN „Prawo Agaty”.

Jako jedyny stadion w Polsce PGE ARENĘ Gdańsk zaprezentowano w programie telewizyjnym TVP Kultura pt. „Księga przestrzeni”, poświęconym architekturze Polski ostatniego ćwierćwiecza. Od początku tego roku, codziennie o godzinie 19.30, wizerunek PGE ARENY pojawia się w czołówce telewizyjnych „Wiadomości”. W ubiegłym roku gdański stadion zagrał jedną z głównych ról w spocie promującym Polskę, wyprodukowanym dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Sekwencja filmowa na PGE ARENIE otwiera również spot wizerunkowy firmy Lotos.

Newsletter

Formularz kontaktowy