#MoreThanFootball na Stadionie Energa Gdańsk

#CSR

Stadion Energa Gdańsk włączył się do społecznej kampanii #MoreThanFootball Action Week. Inicjatywa promuje działania CSR prowadzone przez kluby i organizacje związane z piłką nożną. Jej pomysłodawcą jest European Football Development Network, z którym współpracuje operator Stadionu Energa Gdańsk. Akcja trwa od 30 marca do 9 kwietnia.

Celem inicjatywy jest pokazanie pozytywnego wkładu, jaki europejski futbol wnosi do społeczeństwa, zwrócenie uwagi na dobre praktyki i promowanie społecznej odpowiedzialności sportu. Akcję wspiera Fundacja UEFA oraz Europejskie Stowarzyszenie Klubów – ECA. W ramach kampanii organizacje związane ze sportem umieszczają przy swoich działaniach CSR oznaczenie #MoreThanFootball.

Stadion Energa Gdańsk wierzy w siłę przekazu jaką ma sport, dlatego organizuje wiele inicjatyw wspierających rozwój różnych grup społecznych. W okresie trwania kampanii #MoreThanFootbal, prowadzi bezpłatne warsztaty rolkarskie i treningi „Biegam bo lubię”, drugą edycję prozdrowotnego projektu Ekstra FAN skierowanego do mężczyzn z nadwagą oraz nabór do kolejnej. W planach Stadionu są kolejne ciekawe projekty.

Chcemy, aby Stadion Energa Gdańsk był miejscem, które daje wiele możliwości rozwoju i wychodzi naprzeciw potrzebom lokalnych społecznościpodsumowuje Wojciech Dąbrowski, Dyrektor ds. Komunikacji i CSR Stadionu Energa Gdańsk. #MoreThanFootball Action Week jest szansą na pokazanie, jak skutecznym narzędziem rozwoju społecznego może być piłka nożnadodaje.

SEG MTF

Newsletter

Formularz kontaktowy